Amaç

3 farklı kıtada 25 fabrikası, dünya çapında 100 milyondan fazla müşterisi ve 110’dan fazla ülkede satış ağı bulunan Teka markasının, Türkiye pazarında rakiplerinden ayrışması ve tüketicilerle arasında özel bir bağ kurmasını sağlamak amacıyla markanın iletişim danışmanlığını üstlendik.

Süreç

Teka’nın rakipleriyle arasındaki en belirgin fark, mutfak beyaz eşyaları konusunda dünyanın en bilinen markalarından biri; mutfağın diğer odalardan farkıysa evin, aileyi en sık bir araya getiren odası olmasıydı. Her günün ilk sohbeti kahvaltıda edilirken; her akşam, günün özeti akşam yemeğinde paylaşılırdı.

Sonuç

“Doğa”, “Da Vinci” ve “Daha Çok Sen” kampanyalarıyla Teka’nın yenilikçi karakterini ve ürettiği ürünlerin üstün özelliklerini vurgulayarak çıktığımız yola; “Mutluluk” platformuyla ürünün duygusal faydasının altını çizerek devam ettik. Bu iletişimlerle Teka’nın, ailelerin tercih ettiği bir ankastre ve beyaz eşya markası olarak zihinlerde sağlam bir yere sahip olmasının temel adımlarını attık.

Doğa

Da Vinci

Daha Çok Sen

Mutluluk

Mutluluğun Püf Noktası

Mutluluğun Mutluluğum

İşbirliği için;

Sevda Gürcüoğlu, Beynelmilel İşbirlikleri Sorumlusu
[email protected]
Suadiye / İstanbul
+90 532 707 05 32