Amaç

Hazar Mobilya 1987 yılında German Ghanbari tarafından kurulan ve Christopher Guy, Longhi, Boca Do Lobo gibi dünyaca ünlü tasarımcı ve markalar arasından hazırladığı seçkilerle müşterilerine zarif ve gusto sahibi bir lifestyle sunan sektöründe çok itibarlı ve tanınan bir şirketti. Bizimle hem logo tasarımlarını yenileyerek kurumsal imajını tazelemek hem de marka farkındalığını artırmak için iletişime geçtiler.

Süreç

Marka çalışmasını yaparken mavcut durumda övgünün büyük kısmını tasarımcıların ve mimarların topladığı bir dünyada biz, asıl seçimi yapan ama görülmeyen müşterilerin de önemini vurgulamak için kolları sıvadık. Kendilerine sunulan seçenekleri aslında seçen Müşteriydi ve bu işin en önemli bölümüydü. Kaldı ki bir nesneyi, bir rengi veya bir malzemeyi seçmek bir yetenekti ve hem markamızın hem tüketicilerimizin seçicilikleri övgüyü hakediyordu.

Marka kimliğimizi “seçiciler/choosers” teması üzerine inşa etmeye başladığımızda logodan önce Hazar Mobilya’nın 1987’den bu yana kullandığı isminin değişen sektör ve vizyonlarıyla paralel olarak, değişmeye ihtiyacı olduğunu tespit ettik. Markanın kurucusu Sayın German Ghanbari’nin soyadı bizce bu iş için biçilmiş kaftandı çünkü kendisi sektörde seçiciliğiyle tanınan bir isimdi ve bu algı, yaratmak istediğimiz marka felsefesinin de temelini oluşturuyordu. Üstelik seçmek çok kişisel bir eylemdi, Ghanbari ismi ve sonrasında el yazısı karakterleriyle hazırladığımız logo ise bu kişisellik çerçevesinde bir bütünü oluşturuyordu.

Sonuç

Yeni isim, logo ve iletişim faaliyetleri ile Ghanbari markası, Hazar Mobilya’nın geçmişten gelen tüm olumlu değerlerini koruyup daha da büyüterek kısa sürede benimsendi. 2016 yılında Ghanbari İran showroom’u açılışı yapıldı.

Logo

Kimlik

Kampanyalar

Web Sitesi

Grand Opening of Ghanbari Showroom, Maçka

İşbirliği için;

Sevda Gürcüoğlu, Beynelmilel İşbirlikleri Sorumlusu
[email protected]
Suadiye / İstanbul
+90 532 707 05 32