Amaç

1996 yılında yayım hayatına başlayan Radikal gazetesi; özgürlükçü ve tabuları yıkan anlayışıyla özellikle gençler tarafından tercih ediliyordu. Marka kuruluşunun 10. yılında bu konumunu pekiştirecek ve gündeme, yeni neslin bakış açısından ışık tutacak bir iletişim kampanyası kurgulamak istiyordu.

Süreç

Türkiye’de habercilik sektörüne hâkim olan 2 ana yönelimin, en ufak meseleyi bile dünyanın sonu gibi aktaranlar ve magazinel bir yaklaşımla konuların ciddiyetini azaltanlar, arasından sıyrılmak için Radikal’e ait eşsiz bir ses tonu aradık.

Gençlerin, haberciliğin bu iki ana yöneliminden sıkılarak apolitize olmaya başladığı ve demokrasi kavramının içeriğinin sıklıkla tartışıldığı bir dönemde, gençleri toplumsal tartışmalara dahil etmemiz ve onların orijinal fikirlerinden yararlanmamız gerekiyordu.

Sonuç

Radikal gazetesinin bir eki olarak kurguladığımız ve reklam filmleriyle desteklediğimiz Orijinal Demokrasi kampanyamız, dünyanın en köklü gazetelerinden New York Times’a haber oldu.

Orijinal Demokrasi

Kampanyalar

İşbirliği için;

Sevda Gürcüoğlu, Beynelmilel İşbirlikleri Sorumlusu
[email protected]
Suadiye / İstanbul
+90 532 707 05 32