Amaç

Turgay Saracoğlu’nun, Almanya’da gördüğü öğrenim ve kazandığı mühendislik disiplini ile 1975’de Türkiye’ye dönerek kurduğu Sarmak, kompresör sektöründe yıllar içinde edindiği sağlam konumu marka kimliğine de yansıtmak istiyordu.

Süreç

Sarmak’ı sektörün önemli oyuncularından biri haline getiren, müşteri ve tedarikçileriyle kurduğu güvene dayalı ilişkilerin yanı sıra eşine az rastlanır bir disiplinle mühendislik yapıyor olmalarıydı. Sarmak’ın yeni marka kimliği ‘Mühendis’ olduğunu mutlaka hissettirmeliydi.

Sonuç

Türk Tutkusu, Alman Disiplini.

Logo

Öncesi / Sonrası

Kimlik

Katalog

Kampanyalar

Web

İşbirliği için;

Sevda Gürcüoğlu, Beynelmilel İşbirlikleri Sorumlusu
[email protected]
Suadiye / İstanbul
+90 532 707 05 32