Amaç

2003 yılında, Türkiye’nin ilk kauçuk parça ihracatçılarından biri olan Gian Giacomo Ragusin tarafından kurulan ve önemli bir yedek parka üreticisi haline gelen Rapro ile işbirliğimiz, markayı kurumun vizyonunu yansıtacak bir yere taşımak amacıyla 2017’de başladı.

Süreç

Öncelikle Rapro’nun logosunun özüne sadık kalarak detaylarını mükemmelleştirerek işe başladık. Logoyu modernleştirmek ve dijital çağdaki kullanımlara uygun bazı ikon geliştirmek önemliydi. Rapro, genç ve dinamik bir markaydı ve logosunun da bu dinamizmi hissettirmesi çok önemliydi.

Amacımız yolda olmaktı. Keşfeden, hayatın tadını çıkaran, yolda olan insanların yanında olmak. Yola ve keşfetmeye devam etmelerini sağlamak. “Rapro’yla yola hazırsın” sloganını ve iletişim kampanyasını, bu felsefe üzerine kurguladık.

Sonuç

Ready to Go with Rapro

Logo

Öncesi / Sonrası

Part Gallery Logo

Kimlik

Kampanyalar

Sosyal Medya

Ready To Go With Rapro

Part Gallery

İşbirliği için;

Sevda Gürcüoğlu, Beynelmilel İşbirlikleri Sorumlusu
[email protected]
Suadiye / İstanbul
+90 532 707 05 32